人気ブログランキング | 話題のタグを見る

#私たちは驚きません We are not surprised #WANS #Notsur

アート界のMe Too、セクハラを無くすプロジェクト、明日少女隊「私たちは驚きません」"We are not surprised"です。締め切りまであと5日です。セクハラは人権侵害、精神の自由を脅かす行為です。精神の自由は芸術家にとって一番大切な、失ってはいけないものです。
詳しくはこちらをご覧ください。

Me Too project of Art Industry 「私たちは驚きません」"We are not surprised", by Tomorrow Girls Troop. Deadline is in 5 days. Sexual harassment is one of human rights abuse, it threats freedom of spirits. Freedom of spirit is the most important thing for all kinds of art, we must not lose it.
Please check the URL in below.

艺术业界的Me Too,明日少女队的计划「私たちは驚きません」"We are not surprised" 。期限是5日后截止。
性骚扰侵犯人权,是威胁精神自由的行为。精神自由是艺术家的最重要的,绝对不应该丢失的东西。
请参阅下列URL。

藝術的業界Me Too,明日少女隊的計劃「私たちは驚きません」"We are not surprised" 。期限是5日後截止。
性騷擾侵犯人權,是威脅精神自由的行為。精神自由是藝術家的最重要的,絕對不應該丟失的東西。
請參閱下列URL。






by CNaruo | 2018-06-09 23:10 | Comments(0)
<< Happy Halloween!! 謹賀新年 Happy Luna... >>